![]() |
חנניה עטרי- בנק איגוד אני מודה כי הייתי סקפטי בתחילה לגבי היכולת של חברת אינטגריטי לטפל בבעיות תשתיתיות חוזרות ונשנות שחווינו. אולם, לאחר מספר ימי עבודה מאומצים נפתרו לנו תקלות... |
![]() |
בל קיטאי - AIG אינטגריטי הביאו לייעול ושיפור תהליכי העבודה ב- AIG. על ידי שימוש במוצר IBM BigFix הצלחנו תוך זמן קצר... |
![]() |
שפר אבלסון - הכשרת הישוב - ביטוח אני חושב ששם החברה (אינטגריטי) מעיד בצורה הטובה ביותר על חווית הלקוח שלי. עבדתי מול אנשים נעימים, אמינים, מקצוענים שמחויבים להצלחה שלי... |
![]() |
אלדד עומר - איילון חברה לביטוח אינטגריטי נבחרה לאחר תהליך בחינה ארוך של מספר חברות מומחים בתחום הסיטריקס בישראל. הצוות שהגיע ביצע עבודה מיומנת ומקצועית ... |
![]() |
גיל צבר - מיטב דש יש לי אמון בארגון אשר חורט על דגלו שירותיות ומקצוענות בכפיפה אחת. במיוחד כאשר ישנה הלימה בין ההצהרה למעשים. |
![]() |
עוזי דביר - פרטנר תקשורת יצאנו עם חברת אינטגריטי למסע וחזון משותפים. במבט לאחור עם מספר פרוייקטים מוצלחים אני יכול להגיד בשמחה שהחזון מתממש! ... |
![]() |
מוטי לנדס - קוקה קולה עסקים עושים עם אנשים. מצאתי בחברת אינטגריטי מנכ"ל ועובדים הגונים שהם שחקני נשמה...
|
![]() |
אייל קלנר - קשת אינטגריטי מספקת לקשת פתרונות תוכנה ייעודיים בתחומים של סיסטם ואבטחת מידע. מעבר להיבטים המקצועיים שבהם אינטגריטי מצטיינת אנחנו נהנים מחוויית שרות ברמה גבוהה ואינטרקציה עם אנשים שפשוט כיף לעבוד איתם... |
![]() |
דקל שביט -Leverate חברת Leverate בחרה במוצרי BigFix IBM ו- ObserveIT המיוצגים על ידי אינטגריטי לשיפור מערך אבטחת המידע בארגון. מעבר לידע המקצועי, המסירות והשירות אשר חברת אינטגריטי חרטה על דגלה... |
בעקבות אירוע - אני יודע מה עשית בשרת שלי בקיץ האחרון (ואתמול גם)בעולם של הפוליטיקה, אומרים כי "זה לא הפשע, זה הטיוח". בעולם של אבטחת טכנולוגיית המידע, היינו יכולים לומר כי "זו לא הפריצה, זו התגובה". אם למדנו משהו מאירועי האבטחה הרציניים של השנים האחרונות הוא שאין ישות חסינה – לא ממשלתית, לא חברות גלובאליות ולא עסקים קטנים. זה לא נועד להפחיד אותך, נהפוך הוא. יש גורם אחד בפרט – מלבד זמן התגובה – המבדיל ארגון מסוים מן השאר. אתם יודעים מהו? נראות. בשנה שעברה, דו"ח החקירה של הפריצה לנתונים של Verizon מצא כי ל-85% מן הפריצות לקח שבועות או חודשים כדי להתגלות. מתוך תקריות אלה, 64% התגלו על ידי מישהו מחוץ לארגון. והנה ה"שוס" האמיתי: במרבית הזמן, הגילוי הוצא לאור על ידי ההאקרים עצמם... כמובן, כמעט בכל מחלקת IT יש לפחות מידת מה של נראות לגבי הפעילות של המשתמשים והאורחים. כאשר הפריצות לעיל התגלו (חודשים לאחר מכן), רוב הסיכויים שמחלקת ה-IT יכולה הייתה לחזור ולבדוק את התאריך המדויק והמקור. אבל במה זה עוזר להם עכשיו? אז למה בדיוק אנחנו מתכוונים בנראות עם הקשר בזמן אמת? להלן כמה דוגמאות:
שוב, אנחנו מקבלים כאן תזכורת כי הנראות ללא ההקשר ורכיב זמן אמת היא כמעט גרועה כמו ללא נראות בכלל.
למרבה הצער, אנחנו עדיין לא חיים בעולם בטוח מפני האקרים וטעויות אנוש. עד שהיום הזה יגיע, הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות הוא להיות מוכנים לכל פריצה – כדי לעשות זאת, עלינו להיות מסוגלים לומר למשתמשים שלנו: "אני יודע מה עשית בשרת שלי בקיץ האחרון (ואתמול גם)". הפתרון של ObserveIT פשוט ואלגנטי, אנו מקליטים בוידאו את ה-Sessions שפועלים בארגון, לא משנה האם הם מבחוץ, משתמשים רגילים או Admin, איזה סוג שרת ו/או אפליקציה והרבה יותר חשוב – כל פעולה מאונדקסת וניתנת לחיפוש הכולל קישור לוידאו הרלוונטי. מהרגע שמתקינים ObserveIT - הכל נעשה ויזואלי ועם גישה מהירה לתיקון טעויות אנוש או "טעויות" שגורמות לדליפת/גניבת מידע, חבלה או אף גניבת כספים מהארגון.
נכתב ע"י אריק קשה, מנהל מכירות לאזור EMEA ב-ObserveIT
חזרה למאמרים נוספים |